O, mama!

Cu părul nins, cu ochii trişti,
Tăcută eşti tu Mamă,
Şi în adâncul minţi-mi reci
Te văd ca-ntr-o icoană.

Te port în inimă mereu,
Şi sufletu-mi te cheamă,
Din anii grei, trecuţi de-acum,
Pe tine, scumpă mamă.

Din sfântul pântec tu mi-ai dat
Să am viaţa senină,
Şi grijă mamă ai avut
De bucurii să-mi fie plină.

Mi-ai dat să nasc, să te iubesc,
Mereu să-ţi fiu aproape,
M-ai alintat şi dezmierdat
Cu scumpe şi dulci şoapte.

Te văd şi-acum cu ochii plânşi,
Cu mintea-ngândurată,
Pe chipul tău, senin, stau strânşi,
Trişti ani trecuţi odată…

Şi-ţi jur că-n veci n-o să te uit
Şi-o să te port ca-ntr-o icoană;
Cum aş putea eu să te uit ? …
…O, scumpă, sfântă Mamă!

La multi ani tuturor femeilor din viata mea!

2 responses to “O, mama!

  1. Evident! Vei fi mereu! Te imbratisez cu foarte mult drag!

  2. Multumesc. chiar daca o zi mai tarziu..Pentru ca si eu sunt o femeie din viata ta.:)

Lasă un răspuns

