Nu te iubesc pentru ceea ce esti…

Fiecare persoana ca tine pe care am cunoscut-o in viata mea a fost ceva nou. Cand ne-am cunoscut m-am bucurat. Fiecare cuvant al tau ma facea curios. Fiecare pasiune de a ta ma putea provoca sa stiu mai multe despre tine.

[La fel de noi vor fi si persoanele care vor intra in viata mea de acum inainte.]

Cand te intalnesc pentru prima data nu pot avea prejudecati despre cine esti. Cu siguranta insa, nu poti fi oricine! Cu atat mai mult nu cred in prima impresie. Pentru ca nu stiu de unde vii, ce ai mancat dimineata la micul dejun (sau daca ai mancat), nu stiu cati/e iubiti/e ai avut in adolescenta si nici cate pasiuni ascunse ai facut pentru vreo fiinta draga, nu stiu nici care a fost ultima ta bucurie si nici ultima ta mare tristete. Nu iti stiu hobby-urile si nici lucrurile pe care le detesti, iti pot ghici cel mult varsta si emotia de pe chip. Dar poate nici astea nu sunt relevante. Pot fi in unele cazuri doar funny!

Oricine ai fi as vrea sa stii ca esti binevenit/a in viata mea. Sunt convins ca ai lucruri sau emotii pe care sa le poti impartasi cu mine, sau lucruri pe care le-as putea invata de la tine. Sunt convins ca ai propriul tau potential si ca undeva-candva ma vei surprinde si ma vei bucura. La randul meu am atat de multe sa iti ofer!

Si pentru ca pot fi sincer cu tine inca de la inceput as vrea sa stii ca nu te pot iubi pentru ceea ce esti, dar te pot iubi pentru ceea ce poti deveni!

12 responses to “Nu te iubesc pentru ceea ce esti…

  1. multumesc si de aceasta data pentru gandurile tale! Imbratisari din Cluj!

  2. Oamenii care gandesc frumos au suflete bune. Imi place sa citesc gandurile tale asternute atat de frumos aici.🙂

  3. multumesc bamse mic! abia astept sa ne revedem!

  4. la un moment dat, nu acum mult timp, căutai un coach. eu cred că fiecare dintre noi are nevoie de un unulcare să-l înveţe să iubească mai mult oamenii. şi asta eşti tu pentru mine, aşa puţin cât ne cunoaştem şi aşa rar cât ne vorbim.

  5. ma bucur sa aud asta! Multumesc!

  6. dar eu…eu te iubesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce „am devenit” eu de cand te cunosc!pupic dulce de dor.

  7. Multumesc foarte frumos Claudia, si La multi ani, caci azi e ziua ta! Cat despre bucuria de a ne fi cunoscut, e reciproca! Te imbratisez!

  8. inca nu am intalnit o persoana care sa scrie cu cuvinte alese fara sa vrea, care sa vrajeasca cititorul dinainte de a citi chiar si titlul. Ma bucur ca ai aparut in viata mea si ai dat forma si culoare prieteniei noastre prin felul tau de a fi si de a povesti. muah muah

  9. multumesc frumos Catalina, sa stii ca nu esti cu nimic mai prejos decat mine! Te imbratisez!

  10. Pfff…..de fiecare data cand citesc ceea ce srii tu ma minunez cate lucruri minunate o pus Dumnezeu in pers ta…..:*

Lasă un răspuns

