Idee: O zi din viata mea pentru prieteni

Ieri discutam cu Dani, unul dintre cei mai buni prieteni ai mei (probabil cel mai apropiat), in legatura cu obiectivele mele pe 2010. Nu doar ca mi-a zis ca ma va ajuta in legatura cu unul dintre obiective (plantarea de copaci), dar am vorbit si despre posibilitatea de a ne vedea mai des in acest an. In consecinta, am si stabilit o prima revedere in weekend (de gatit ceva bun impreuna si de stat la povesti).

Si asta nu e tot. Gandindu-ma la el si la minunata lui familie (pe care abia astept sa o revad), dar si la posibilitatea de a ma vedea in aceleasi conditii cu mai multi dintre prietenii mei, mi-a venit o idee! Nu e geniala, dar e destul de buna: in functie de disponibilitatea mea si la cererea lor, anul acesta voi oferi prietenilor mei, o zi din viata mea.

Ce inseamna asta? Inseamna ca va voi darui o zi din viata mea, o zi in care sunt doar al vostru. Fie ca va voi impartasi din pasiunile mele, fie ca va voi povesti vrute si nevrute, fie ca imi veti cere feedback-uri sau exercitii de sinceritate, voi incerca sa imi fac timp de dimineata pana seara sa va daruiesc timpul meu.

Abia astept!

10 responses to “Idee: O zi din viata mea pentru prieteni

  1. atunci pastreaza misterul si bucura-te de el… e tot ce conteaza! : )

  2. ha ha si eu cred cu tarie ca am inca 21 de ani, de vreo 4 ani ! cine stie de ce am ramas setata pe varsta asta…?! e un mister!

  3. in realitate am 27 de ani. Dar ma simt de 23. Sper sa raman mereu la 23 :)) Imbratisari!

  4. ma delectez de vreo 2 zile cu gandurile tale si prospetimea ideilor tale. respect. ma bucur sa vad si sa aud ca mai sunt suflete tinere care nu se cramponeaza si imbatranesc prematur. iar ideea e super. generoasa chiar. numa de bine…… tot timpul🙂

  5. hmm, dupa sesiunile cele de toate iernile o sa complotez cu advicerii sa facem o reunine simpatica🙂, facem un poll pe grup si stabilim data😉

  6. ok. cand crezi ca poate fi acea saptamana posibila, astfel incat sa ne vedem cat mai multi? stabileste tu asta si voi incerca sa imi pun in agenda. Abia astept!

  7. cand vin la Bucuresti iti voi oferi o zi din viata mea. sa imi spui doar cand vrei sa fie ziua aceea. Te imbratisez!

  8. sa stii ca ai ceva prieteni la Bucuresti si … ca sa fim simpatici si sa nu-ti ocupam o luna intreaga, ne multumim si cu mai putin. Daruieste eco-fantasticilor PYB o sambata!

  9. Ce frumoooos, imi place ideea. Mi-ar placea sa ni se ofere la schimb insa. O zi din viata mea pentru o zi din viata altui prieten drag al meu. Ah, ce lume easy am deveni…

Lasă un răspuns

