Revelion 2010 – bucuria de a te bucura!

„Asteapta mai putin pentru a te bucura mai mult!”

Pe principiul acesta am mers si eu cu petrecerea de Revelion. Si asta pentru ca, dupa un Craciun linistit, cu mine insumi, nu imi planificasem nicicum petrecerea cumpenei dintre ani.

Insa imediat dupa Craciun, la intrebarea fratelui meu (Sebi), daca facem o mica petrecere la noi, am raspuns afirmativ. Si am incercat sa ne mobilizam putin. Ce a iesit?

In primul rand petrecerea de Revelion a tinut 4 zile. In al doilea rand ne-am adunat o mana de oameni frumosi (15), mare parte dintre ei sositi in Cluj in ajunul anului nou. Apoi am gatit mancare foarte buna, care, chiar daca la inceput parea foarte multa, in final s-a dovedit a fi suficienta. Am gatit impreuna, am facut cumparaturi impreuna, am umflat baloane, am decorat camera, am pus vinul la rece si am ornat pana pe la 8 seara un tort de fructe delicios.

Petrecerea a inceput cu un vin bun si cu o gustoasa cina luata ‘in familie’. Nu stiu daca v-am spus vreodata, dar cea mai mare bucurie a mea de a gati este acea bucurie de pe chipul oaspetilor mei cand se infrupta din cele facute de mine. Ah, si sa va spun, am gatit doar vegetarian pentru masa de Revelion, ceea ce, se pare, a incantat pe toata lumea. Au fost si aperitive cu carne, insa salata Beouf, Salata de piftele marinate si sarmalele au fost vegetariene. Ba chiar si supa de legume de dupa Revelion a fost tot vegetariana. Am tinut ca lumea sa manance in primul rand sanatos, si apoi bun!

La petrecere am dansat, ne-am povestit, am mancat dulciuri, ne-am amuzat, ne-am batut cu baloane… iar la ora 12 am iesit in piata sa vedem focurile de artificii. Am fost sa ‘sorcovim’ si ne-am intors acasa unde ne asteptau sarmalele calde si tortul.

Dar asta nu a fost tot, pentru ca in prima zi de dupa Revelion am organizat pana seara tarziu movie session, cu filme de la ‘horror pentru adulti‘ (ha ha, prietenii stiu de ce!) pana la celebrul ‘This is it!‘. Apoi am iesi sa serbam reRevelionul cu o sampanie pe Cetatuie, dupa care ne-am plimbat prin oras, si intorsi acasa ne-am uitat la nebunii pe YouTube pana am adormit. Am continuat cu iesiri la ceai/bere, cu plimbari prin oras, iar ieri ne-am reunit ca in familie si am gatit o supa de legume cu smantana. Ne-am uitat iarasi la filme, la teatru si apoi am iesit cu totii la ceai in Zorky. La ora 10, aseara, aveau sa plece toti. E greu cu casa goala dintr-o data…

Stiti ce e frumos dupa toata povestioara asta de 4 zile? Faptul ca a iesit foarte frumos, departe de orice asteptare pe care as fi putut-o avea. Nu am mai petrecut de mult asa bine, si bucuria aceasta ma ajuta sa pasesc cu mai multa energie in noul an. Si am sa o spun mereu: prietenii sunt cea mai mare comoara a omului, iar bucuriile mici ale vietii vin doar atunci cand stim sa le apreciem.

Multumesc tuturor acelora care au facut parte din bucuria mea de Revelion. Va imbratisez si va astept oricand pe la mine!

Cat despre ceilalti? Voi cum v-ati bucurat de Revelion?

8 responses to “Revelion 2010 – bucuria de a te bucura!

  1. multumesc mult Andreea! Poate vom avea ocazia sa gatim vreodata impreuna pentru prietenii nostri!

  2. ori sa va mutati aici in inima calda a Ardealului! Imbratisari catre Bucuresti!

  3. Draga Marius,
    Placutu-mi-a post-ul tau si, si mai mult, masa voastra de revenion. Eu am gatit „raw vegan” adica vegetarian si crud🙂. Drept ii, doar pentru 8 oameni. Drept ii prieteni apropiati. Au fost cuminti: au mancat tot.
    Salutari,
    Andreea

  4. ca sa avem cat mai multe iesiri impreuna si sa creeam amintiri… ori se muta bucurestiul la cluj.. ori nush.. tre gasita o solutie

  5. pai trebuia sa vii aici… a fost mancare buna pentru toata lumea si toate gusturile!

  6. oaaaaaaa. eu nu am mancat nimic de revelion.

  7. cu mare placere! Esti oricand bine venit in casuta noastra vesela!

  8. Da Beri. Sa sti ca a fost un revelion pe cinste si m-am/ne-am simtit foarte foarte bine… iar cat despre mancare… ce as mai putea spune… a fost mai buna decat la mama acasa😀. Iti multumesc si tie si lui Sebi si binenteles tuturor oamenilor care au fost si de care ma leaga numai amintiri placute. Si sper ca in 2010 sa avem parte de cat mai multe iesiri impreuna, cat mai dese si sper cu cat mai multi oameni de care ne leaga amintiri frumoase, cum a fost de exemplu noaptea de revelion, etc.

    Merci inca o data.

Lasă un răspuns

