Ce am primit de Mos Craciun

Ma tot intreaba zilele astea lumea cu ce am fost fericit de prezenta lui Mos Craciun anul acesta…
Pentru toti acesti mici curiosi iata si raspunsul: trei „cadouri”!

1. Un Craciun singur si linistit, pe care recunosc ca mi l-am dorit pentru a avea linistea de a reflecta asupra prioritatilor pe 2010, asupra obiectivelor pe care mi le-am setat pe termen scurt si mediu si asupra lucrurilor cu adevarat importante pentru mine si viata mea.

2. Un Blog, care, dupa cum stiti mi l-am facut singur cadou. (ce tare e chestia asta cu a fi propriul tau Mos Craciun! ha!)

3. O discutie cu un vechi prieten, pe nume Alex, care mi-a fost confidentul perfect in timpul pubertatii mele si cel mai adevarat coleg de banca (in liceu) pe care l-am avut vreodata si pentru care inca mai simt cea mai sincera si longeviva prietenie. Nici nu va dati seama cata bucurie mi-a adus omuletzul acesta in prima zi de Craciun, si asta pentru ca mi-a dat extraordinara veste ca a decis sa isi schimbe viata si s-a mutat in Londra de cateva luni bune, unde incearca sa isi redeseneze viitorul.

Cam asta am primit, micii mei curiosi! Sunt banale? Probabil… insa pentru mine au insemnat foarte mult si mi-au adus bucuria oricarui cadou. Nici nu speram la mai mult. Am incetat sa am asteptari prea mari din exterior si sa am asteptari mai mari de la mine si de la ceea ce pot face.

Acum ca v-am satisfacut curiozitatea, dati-mi voie sa va intreb si eu pe voi: ce ai primit cadou de Craciun?

4 responses to “Ce am primit de Mos Craciun

  1. Vedeti? cum va spuneam. Ele este scumpul meu prieten Alex!!!
    Multumesc omuletzule pentru ganduri, si tocmai de aceea spuneam ca sunt fericit, pentru ca ai redescoperit putin ce inseamna a trai sa ca ai facut o schimbare enorma in viata ta. Pentru bucuria ta ma bucur sincer! Te imbratisez si ma bucur ca existi ‘acolo’. Salutari de la Cluj catre Londra!

  2. mie imi place tare mult blogul tau. il citesc chiar daca nu stii..uitasem de mult ce inseamna sa te bucuri de lucruri simple, de oameni de langa tine, de locurile pe care le vezi. viata asta iti rezerva foarte multe surprize beri..si oameni cum suntem , mergem pe imboldul alegerii variantei care nu e buna. eu unul, in ultimii ani am mers numai pe cai gresite. suntem de aceeasi varsta si ma simteam de 200 de ani . ma schimbasem din cauza ca inceracm sa fac din nimic bani, bani si iar bani..asa credeam.uitasem de multe lucruri..de ce inseamna a trai , a iubi, a simti, a rade, a ierta . dar viata asta nu a lasat sa ma pierd asa si mi-a dat inca o noua sansa sa o iau de la capat cu un curaj iesit din nimic .asta a fost cadoul meu de mos craciun🙂 iar acum..acum viata mea e un mos craciun continuu care lucreaza cu mine..e senzational. viata asta este minunata
    un an nou tuturor si tie beri la fel. esti un suflet mirific de copil intr-un corp de om mare. te pup si sa te ajute mos craciun sa iti realizezi tot ce iti propui!!!

  3. Ma bucur pentru tine si iti multumesc ca ai impartasit cu mine bucuria Craciunului tau! Hugs from Cluj to Constanta!

  4. frumos, frums🙂 eu una am primit cate ceva material ( dragutz ce i drept ), mi am recastigat norocul ( acum nu mi o servi p aia cu norocul ti l faci singur ca nu e mereu asa ) si o cafea calda de dimineata, facuta cu multa dragoste🙂 cat despre cadourile tale… eu sunt inca prea ” mica ” pentru a ma putea bucura de un cracin singura… blog… hm nu ma pasioneaza suficient, si cu un prieten bun si vechi e cam greu sa vorbesc pentru ca unii oameni se schimba prea mult, si intr un final am invatat sa accept si asta ( poate asta e cadoul care mi l am facut singura😛 )

Lasă un răspuns

